loopjedroomen.reismee.nl

Loop je droom.......

Wish, dream, Do!!

Het is vandaag Pasen, maar koud en nat. We hebben daarom geen zin in een wandeling. Ach... ik denk wel dat ik genoeg heb geoefend. Niet alleen samen met Marijke, maar ben ook alleen op pad geweest. Vanaf januari 469 km geoefend....... Zelfs een keer een mini camino van 4 dagen. Lekker in mijn uppie over het Pelgrimspad van Bleskensgraaf tot aan Heusden, op mijn nieuwe schoenen!!

Ook nog een weekendje in Duitsland gelopen, 2x een wandeling met het Genootschap en 3x met de lopers van het Pelgrimspad

Vandaag de spullen bij elkaar gezocht. Tot nu toe weegt de tas 5,7 kg. Maar dat is dan nog zonder water......... Alles zit er in, wat heeft een mens toch weinig nodig om gelukkig te zijn

Ik tel de nachtjes, heel bijzonder om dit nu met Marijke samen te gaan doen. Wordt het een wandelvakantie of een Pelgrimstocht? De tijd zal het leren............

Nog 7 nachtjes

Reacties

Reacties

Marian Hoeks

Heeee Marja,
ik wist niet dat je een blog had.
Ga jullie volgen; in ieder geval tot de 29e.... dan vertrekken wij.
Buen Camino

marja

Net openbaar gezet. Jij ook een Buen Camino met Storm......... hebben we weer veel te praten als we allebei terug zijn!! oei, oei, het kriebelt nu wel heel erg....

Trudi

Leuk Marja,ik ga je volgen.

Arnout

Veel plezier mam!

Carla

Nou, vandaag is het dan zover. Een droom die uit gaat komen. ????
Heel veel plezier samen. ????????????

Wil Combee

Leuk om jullie te volgen! Ben heel benieuwd.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!