loopjedroomen.reismee.nl

Knooppunten, kennis en kaart...

Om 11.00 vetrokken we uit Amstelveen. Marijke had al de warminup gedaan van 12 km vanuit Amstelhoek. Via t Amsterdamse Bosen de Ringvaart even neergestreken bij Lijnden voor een bakkie uit de thermosfles.

We bestijgen onze stalen rossen weer en al kwebbelen fietsen we door de polder van spaarndam naar de Pont van Buitenhuizen. Daar moeten de mondkapjes op. De brillen beslaan en bijna hyperventileren bereiken we de overkant. Kapjes snel af en op zoek naar een picknickplekje.

Als de bammetje en ei op zijn weer verder, relaxed trapped op weg naar Heemskerk. We fietsen op knooppunten, kennis en op kaart. Maar toch weer een knooppuntpaaltje gemist. Maar ach, we hebben de hele dag. Nog weer ff van de fiets voor een bakkie thee uit de zelfde fles, handig, warm water mee en je kan kiezen wat je wil. En dan 't laatste stukje naar Heiloo. We overnachten in een super leuk huisje. Geheel Corona proof. 2 slaapkamers! Ik verdwijn dan in 't grote 2persoonsbed en Marijke in een heerlijke 1 persoons boxspring.

Nog ff nar AH voor ons avondmaal. We hebben een luxe keuken ter beschikking, compleet met oven, magnetron en een senseo. Als we gegeten hebben staat er een heerlijke relax ank met TV en...... Netflix. Dus borrelhapjes, haakwerk je en telefonen..... Wij komen de avond wel door!!

En morgen?? Daar slapen we nog een nachtje over. Wordt vervolgd!

yvonnep

👍👍👍