loopjedroomen.reismee.nl

Tingelingeling....

Tingelingeling

We gaan naar de Costa del Sol.....

De Pelegrina's kwamen vanmorgen moeizaam uit bed, stramme beentjes. Eén blik naar buiten....rain.....again.... in Spain.....

We zetten Plan B in, tenslotte heet dit ook vakantie.

Na een superontbijt nemen we afscheid van de hergbergdame. Twee dikke kussen en met google maps in handen begeven we ons op weg naar t busstation. Kopen een kaartje (niet te geloven, 6,75) naar Sevilla. De rit duurt bijna 3 uur. Alle dorpjes en landschap zien we nog een keer......

Luxe hoor, de Spaanse bussen. De zakken liggen weer onderin. Bij je stoel( op nummer) zit een stopcontact om je telefoon op te laden. Marijke heeft even spijt dat ze haar föhn heeft thuisgelaten...... en geweldig Internet in de bus. Eerst ff t weerbericht bekeken....... Want....... helemaal onderin de rugzak zitten bikini's!!!!!

We surfen naar Booking.com en zoeken naar een hotelletje. We worden steeds wereldser.... en boeken een optrekje vanuit de bus!!

In Sevilla moeten we 2,5 uur wachten. Drinken er een bakkie en maken nog wat foto's. Het is feest in Sevilla, koetsen met opgetuigde (raar woord, maar ze waren niet opgetogen) paarden ervoor en Spaanse dames en heren in traditionele dracht.

En dan zitten we nu in de bus naar Malaga. Ook weer zo 'n lange rit! Als we dan straks daar aankomen moeten we nog ff op zoek naar een bus naar

...........TORREMOLINOS ..........

Nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou gaan doen. Maar...... buiten je comfortzone treden schijnt goed voor je te zijn. Bovendien....... de ligsstoelen bij t zwembad lijken op t plaatje ook oke!

Wordt vervolgd...

Marian Hoeks-de Bie

Veel plezier aan de Costa del Sol. Gisteren was het in Santiago bijna 27 graden maar vandaag ging het daar ook weer regenen. Ik zit nu lekker bij de verwarming. Geniet nog even van het mooie weer en ga lekker luieren. Lijkt me ook een prima 'comfort zone'

Anneke Spanje

Hè dames, jammer dat jullie niet in Sevilla blijven bij het feest, is altijd leuk om mee te maken. Maar lekker in de bus zitten om je heen kijken is ook fijn en dan naar Torremolinos, die Marja toch. Geniet nog maar even van de laatste dagen, vanwaar vliegen jullie terug ? Groetjes en ????????

Joke

Ja ja vandaag alweer een bijzonder verhaal. Het brengt mij echt aan t lachen. Heerlijk meiden om zo onvoorbereid en absoluut werelds jullie laatste dagen, begrijp ik, door te brengen. Super gaaf toch? Dit brengt de jus aan een pelgrimstocht. Chapeau.... En geniet er maar nog van. Thuis zit je zo snel weer in t "gewone doen".
Dus neem het er nog van ????????????