loopjedroomen.reismee.nl

Voetjes van de vloer....

Geen poot om op te staan vandaag,lijkt het in de ochtend. Lekker uitgeslapen tot wel 8.45. Bijzonder goed ontbijt, niets spaans aan, zo overvloedig. Lekker bij komen met koffie wat ik andere dagen toch ontbeer. Uitgebreid douchen, nog een keer koffie.

En dan een voorzichtig wandelingetje naar t centrum. We doen wat boodschapjes want vanavond koken we weer zelf. Is toch t lekkerst, de Pelgrimsmenu's zijn vaak t zelfde. En meer winkelen gaat niet....... de rugzakken zitten al propvol......a

Wanneer we terugkomen bij de Auberge zijn er alweer andere Pelgrims gearriveerd die we al eerder hadden ontmoet. We maken een praatje, eten wat en houden een siesta.

Straks koken, eindelijk op een wat vroeger tijdstip eten. Want 20.30 uur is toch wel laat. Moet je je nog haasten ook op je Camino...... want herbergen doen om 22.00 de deur op slot.

Wat we morgen gaan doen?...... dat is nog 1 grote verrassing!

Wordt vervolgd.

Reacties

Reacties

Marian

Heeeeeel benieuwd wat jullie morgen gaan doen???? ????????????????

Yvonne

Hey stoere vrouwen......ik vind het wel heel knap van Marijke dat zij zo kan lopen met zulke blaren....als ik een petje op had deed ik hem voor haar af.???? En is dit de eerste keer dat jullie zo lang samen reizen? Dikke kusssss

Joke

Hoi Mar en Mar.
Hebben jullie vandaag niet gelopen? Niet verkeerd denk ik dan. Mijn vakantie zit er op. Morgen lees ik weer thuis jullie verhaal. Voor nu slaap lekker. Gr JOKE

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!